China (Wenzhou) Internationale Naaimachinebeurs
Tentoonstellingstijd: 23-25 augustus 2019
Locatie: China·Wenzhou International Convention and Exhibition Center (1 Wenzhou Jiangbin East Road)
De Chinese (Wenzhou) Internationale Naaimachinebeurs is een professioneel platform voor de presentatie van naaimachines met een belangrijke invloed in China. De beurs richt zich op de voordelen van industrieën zoals schoenleer, kleding en naaimachines in Wenzhou en Taizhou, evenals op de sterke stralingskracht in kustprovincies zoals Zhejiang, Fujian en Guangdong. Het is uitgegroeid tot een jaarlijks evenement dat de aandacht van de industrie trekt.
Zoals we allemaal weten, is Wenzhou een van de Chinese schoenenhoofdsteden en tevens een microkosmos en representatief voor de geschiedenis van de voortdurende ontwikkeling van de Chinese schoen- en leerindustrie. Dit rijke land heeft een groot aantal "Made in China"-producten voortgebracht. Naast de unieke voordelen van industriële bases en locatiegebonden stralingsvoordelen, leveren nieuwe technologieën en slimme apparaten voor de leerindustrie voortdurend hun energiebron.
Als toonaangevend merk op het gebied van digitale laserapplicatieoplossingen speelt GOLDEN LASER actief in op de marktvraag naar mechanische automatisering in de productie. Tijdens de vorige Wenzhou International Leather Exhibition leverde het bedrijf hoogwaardige producten.lasersnij- en graveermachinesvoor veel binnen- en buitenlandse fabrikanten van leren schoenen.
Op de internationale naaimachinebeurs van China (Wenzhou),Gantry en Galvo CO2 laser snij- en graveermachine voor leeren dedigitale dubbelkops asynchrone lasersnijmachineen de aangepaste versie van de leerschrijfmachine werden voornamelijk tentoongesteld.
Onder deze producten bevonden zich het ZJ (3D)-9045TB optische padbeschermingsontwerp en het 3D dynamische galvanometercontrolesysteem, die de exposanten versteld deden staan!
Vandaag ging de tentoonstelling officieel van start en was er een levendige sfeer. De tentoonstellingshal van Goldenlaser trok veel leer- en schoenenfabrikanten aan, en er kwamen veel "Goldenlaser-fans" naar de tentoonstelling. Dit is niet alleen de kracht van de bevestiging, maar ook de kracht van het merk!