Na de SGIA Expo in Las Vegas reed ons team naar Florida. In het prachtige Florida vind je zon, zand, golven, Disneyland... Maar op deze plek waar we deze keer naartoe gaan, is er geen Mickey, alleen serieuze zaken. We bezochten de aangewezen leverancier van Boeing Airlines, M. M.de fabrikant van vliegtuigtapijten die door grote luchtvaartmaatschappijen over de hele wereld worden aangewezen. Het bedrijf werkt al drie jaar samen met GOLDEN LASER.
Luchtvaartmaatschappijen stellen strenge eisen aan vliegtuigtapijten, zoals brandveiligheid, milieubescherming, antistatisch vermogen, slijtvastheid, vuilafstotendheid, enz. Een complete vliegtuigtapijtoplossing moet worden ontworpen, vervaardigd, geïnstalleerd en tot wel 6 maanden lang worden getest voordat deze in gebruik kan worden genomen.
Voordat M Company de lasersnijmachine van GOLDEN LASER gebruikte, gebruikte het bedrijf CNC-snijmessen. Deze messen hebben grote nadelen bij het snijden van tapijten. De snijkant is erg slecht, rafelt snel en moet later handmatig worden bijgesneden. Vervolgens wordt de naairand aangebracht, wat de nabewerking complex maakt.
Daarom vond M Company in 2015, na een onderzoek, GOLDEN LASER. Na herhaaldelijke communicatie en onderzoek keurde M uiteindelijk de oplossing goed.11 meter op maat gemaaktlasersnijmachinegegeven door GOLDEN LASER.De lasersnijmachine met een lengte van 11 meter was destijds uniek in China, maar wij hebben het gedaan!
Het lasersnijden van vliegtuigtapijten heeft aanzienlijke voordelen, waarvan de belangrijkste twee punten zijn:
Eerst,schone en perfecte snijkant, en de rand wordt automatisch verzegeld, en de rand zal niet slijten, zelfs niet bij langdurig gebruik.
Seconde,Als het tapijt eenmaal met de laser is gesneden, kan het meteen worden gebruikt. Er zijn geen vervolgprocedures nodig en het bespaart veel tijd en arbeid.
De afgelopen drie jaar is ditlasersnijmachineis zeer goed gebruikt bij M. Toen we met de directeur van de fabriek van het bedrijf spraken, vertelde hij ons: "De machine werkt nu 16 uur per dag in twee ploegen, zonder enig probleem; in het begin is er een probleem, maar ik denk dat het onze eigen schuld is vanwege het gebrek aan onderhoud. Ik zal zeker bij jullie kopen als we naar de nieuwe faciliteit verhuizen."
Niets is overtuigender dan de stem van de klant
GOLDEN LASER heeft vele bedrijven van wereldklasse geholpen en heeft tot nu toe een vriendelijke samenwerking onderhouden. We streven ernaar de kwaliteit van onze producten, onze servicegerichtheid die de verwachtingen van onze klanten overtreft, en onze continue R&D- en innovatiecapaciteiten te behouden om onze klanten echte waarde te bieden.